Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania oraz wyczerpujące odpowiedzi. W przypadku wątpliwości, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu sklep@novalamp.pl

 

 

Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę?

 

Novalamp.pl realizuje wysyłki w ciągu 24 godzin.

 

W przypadku, kiedy nie posiadamy danego towaru na stanie magazynowym, czas wysyłki jest uwarunkowany dostawą od producenta. W takiej sytuacji, skontaktujemy się z Państwem w celu przedstawienia szczegółów, a także będziemy na bieżąco informowali o zmianach statusu wysyłki.

 

 

Jaki jest koszt wysyłki?

 

W sklepie internetowym Novalamp.pl, Twoja wysyłka może być darmowa!

 

Aby otrzymać darmową wysyłkę, wartość koszyka musi osiągnąć minimum 299zł brutto, a płatność zrealizowana przelewem bankowym (tradycyjnym lub za pośrednictwem Przelewy24).

 

W innych przypadkach, oferujemy preferencyjne koszty wysyłki.

Szczegóły znajdziecie Państwo w dziale Warunki i koszty dostawy.

 

 

Jak mam założyć konto w sklepie internetowym Novalamp.pl?

 

To bardzo proste, należy w prawym górnym rogu ekranu kliknąć ikonkę "Zaloguj się", a następnie wybrać jedną z dwóch udostępnionych Państwu opcji.

 

1. Tradycyjnie – należy kliknąć ikonkę "Nie masz konta? Stwórz je tutaj"

2. Facebook – należy kliknąć ikonkę "zaloguj się z Facebook"

 

W zależności od wybranej opcji, należy uzupełnić bądź zweryfikować dane jak:

imię, nazwisko, adres, numer telefonu, email.

 

Dla Państwa wygody, proces rejestracji jest również udostępniony z poziomu koszyka, podczas składania zamówienia.

 

 

Jakie są korzyści z rejestracji konta w sklepie internetowym Novalamp.pl?

 

Jako najbardziej istotną należy wymienić możliwość zachowania danych adresowych, których nie trzeba będzie uzupełniać podczas kolejnych zakupów.

Posiadanie konta umożliwia również śledzenie realizacji swojego zamówienia, wygodne składanie zwrotu lub reklamacji oraz ułatwiony kontakt z działem Obsługi Klienta.

 

 

Jakie są korzyści z subskrypcji Newslettera?

 

Jako pierwsi otrzymacie Państwo informacje dotyczące akcji promocyjnych, wyprzedaży oraz nowości.

Dodatkowo, tylko subskrybenci newslettera będą otrzymywać informacje o dedykowanych promocjach lub kodach rabatowych.

 

Subskrybuj nasz newsletter, to nic nie kosztuje!

 

 

Jak mogę zapisać się do newslettera?

 

W stopce każdej strony sklepu internetowego Novalamp.pl znajduje się pole "Dołącz do Newslettera", w którym należy wpisać swój poprawny adres email oraz kliknąć ikonkę koperty.

 

 

Jak mogę wypisać się z newslettera?

 

W stopce każdego newslettera jest odnośnik, poprzez który możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera. Od tej pory, nie będziesz na bieżąco...ale zawsze możesz do nas wrócić!

 

 

Czy mogę zarezerwować produkty?

 

Produkty dodawane do koszyka, nie są rezerwowane. Rezerwacja następuje dopiero w chwili opłacenia realizowanego zamówienia przelewem lub płatności za pobraniem.

 

 

W jaki sposób mogę się upewnić, że poprawnie dokonałem zakupu?

 

Po poprawnie przeprowadzonym zakupie, otrzymasz maila z potwierdzeniem oraz numerem Twojego zamówienia.

 

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

 

Udostępniamy możliwość wygodnego monitorowania statusu swoich zamówień, po zalogowaniu do swojego konta w sklepie internetowym Novalamp.pl.

 

Dodatkowo, istnieje możliwość śledzenia statusu wysyłki na stronie kuriera.

Po więcej szczegółów zapraszamy do działu "Sprawdź status swojej wysyłki".

 

 

Otrzymałem uszkodzony produkt, co mogę z tym zrobić?

 

W przypadku uszkodzonego produktu, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Będzie nam potrzebne:

- numer zamówienia,

- opis uszkodzeń,

- zdjęcia uszkodzeń.

 

Na tej podstawie, najprawdopodobniej poprosimy Cię o założenie zgłoszenia reklamacyjnego oraz odesłanie uszkodzonego produktu.

Cała procedura dotycząca reklamacji została opisana w dziale "Reklamacja".

 

 

Uszkodzenie lampy wyniknęło z winy Klienta?

 

Nic straconego, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu doprecyzowania uszkodzeń oraz objętych nimi elementów. Mamy możliwość zamówienia pojedynczych części bezpośrednio od producenta.

 

 

Czy moje dane są bezpieczne?

 

Dla zapewnienia Państwa bezpieczeństwa korzystamy z najnowszych i najlepszych certyfikatów SSL.

Certyfikaty SSL szyfrują przesyłane dane, dzięki czemu zapewniają bezpieczeństwo zarówno logowania jak i płatności.